10 vuotta sitten minä...

1. lopettelin ensimmäistä lukiovuotta
2. olin kesällä ensimmäisillä rokkifestareillani ;P
3. olin vielä aika naiivi

5 vuotta sitten minä...

1. opiskelin ammattikorkeakoulussa
2. olin syksyllä muuttamassa yhteen nyk. kihlattuni kanssa :)
3. totuttelin siivoushommiin kesän ja syksyn ajaksi :/

3 vuotta sitten minä...

1. opiskelin edelleen AMK:ssa
2. olin kesän ja alkusyksyn työharjoittelussa bunkkerimuseossa
3. menin syksyllä kihloihin :)

1 vuosi sitten minä...

1. olin töissä kirjastoautolla
2. olin Puoliskon kanssa toukokuun alussa Kööpenhaminassa
3. jänskäsin pikkusiskon lakkiaisia ja ystävän juhannushäitä :)

Tähän asti tänä vuonna minä...

1. olen tehnyt muutaman sijaisuuden kirjastoautolla
2. olen muuten ollut täysin hyödytön
3. olen aloittanut blogi"harrastuksen"

Eilen minä...

1. kävin tapaamassa sukulaistani sairaalassa
2. kävin saunassa
3. luin

Tänään minä...

1. lorvin
2. katsoin formula-kisaa
3. aion katsoa ykköseltä alkavan dokumentin klo 21:15

Huomenna minä...

1. siivoan
2. käyn kävelyllä (jos sää sallii)
3. luen ja varmaan myös bloggailen

Ensiviikolla ...

1. pitää miettiä siskon synttärilahjaa...
2. käyn serkkujen lakkiaisissa
3. saas nähdä...

Loppuvuoden tavoitteenani on...

1. saada töitä
2. pysyä savuttomana
3. pudottaa painoa :/

Tämän nappasin Jaanalta.